
Vraag een demo aan!
Wilt u ook zien wat ClientOnline voor uw cliënten
en uw organisatie kan betekenen?
Welkom bij het platform- en leverancier onafhankelijk samenwerkingsportaal voor cliënt, zijn naasten én zorgverlener! Wil jij de cliënt in zijn kracht zetten en zelf laten meewerken aan het herstel? Verken de mogelijkheden van ons portaal!
Waar zorgverlening van oudsher draait om zorgverlenende organisaties die cliënten graag de beste behandeling en begeleiding willen bieden, speelt de cliënt in de samenstelling van het zorgpakket nog vaak een ondergeschikte rol.
Met nexus / clientonline willen we daar wat aan doen! Het portaal en app koppelen eenvoudig met verschillende EPD's en bieden cliënten en zorgverleners functionaliteit waarmee de zorg van, om en rondom de cliënt wordt georganiseerd en geregisseerd door de cliënt.
De cliënt legt zelf vast wie er toegang heeft en wie waarbij mag en kan. Dit alles binnen de grenzen van cliëntveiligheid. Dekan. De zorgverlener helpt en ondersteunt in het aanbieden van de juiste zorg en volgt samen met de cliënt en zijn steunsysteem de voortgang.
Zelfregie in de GGZ staat voor emancipatie van cliënten, het regisseren van zorgverlener taken door de cliënt en het steeds meer betrekken van de leefomgeving van de cliënt in het zorgproces. Cliënten kunnen bijvoorbeeld zelf afspraken inplannen met de zorgverlener of hen berichten sturen. Cliënten hebben toegang tot hun volledige zorgdossier, rapportages en verslagen en kunnen hier direct feedback op geven.
We streven ernaar de samenwerking in de zorg zo laagdrempelig. We laagdrempelig mogelijk te maken en dus ook de afstand tussen cliënt en zorgverlener zo klein mogelijk. Zo'n verhouding tussen zorgverlener en cliënt vraagt om een gelijkwaardige positie als uitgangspunt. Dit versterkt de vertrouwensrelatie en bevordert zo het herstel.
Met nexus / clientonline bieden we ondersteuning voor álle cliënten, ook wanneer er sprake is van een fysieke of verstandelijke beperking.
clientonline biedt aparte toegang voor gezagdragers, die namens de cliënt acteren en geeft ondersteuning bij complexe gezinssituaties. Hierbij is vaak behoefte is aan een fijnmazige controle bij het delen van dossierinformatie. Natuurlijk is ons portaal beschikbaar in verschillende talen die door de cliënt zelf naar wens zijn in te stellen.
Neem contact op met ons: sales@nexus-nederland.nl
Of bel +31 (6) 11840382 | +31 (0) 88 0287100
nexus / clientonline biedt een rijke omgeving voor de cliënt met een overzichtelijke structuur en eenvoudige toegang tot het eigen dossier en eHealth. Met clientonline wordt de cliënt optimaal ondersteund voor, tijdens en na het zorgtraject.
Wilt u weten hoe ClientOnline uw cliëntgroepen ondersteuning kan bieden? Nieuwsgierig welke functionaliteiten en uitbreidingen er allemaal beschikbaar zijn? Verken clientonline in het kort via de onderstaande onderwerpen of bekijk onze korte introductiefilm.
ClientOnline is volledig modulair opgebouwd, u kiest de onderdelen die u nodig heeft en wij zorgen voor de rest.
ClientOnline is device onafhankelijk, dus of uw cliënten nu het portaal via computer, tablet of mobiel bezoeken, het design is volledig responsief en past zich aan aan elke scherm grootte.
De afsprakenmodule geeft de cliënt via een cliëntagenda inzage van gemaakte afspraken met de zorginstelling.
De eerstvolgende afspraken worden altijd getoond naast de kalender. Cliënten kunnen (optioneel) ook eigen afspraken toevoegen aan de cliëntagenda.
Uitbreidingen vragenlijstmodule
Afspraken maken: Laat de cliënt zelfstandig een afspraak plannen in de agenda van de behandelend zorgverlener. De cliënt ziet uitsluitend de beschikbaarheid van de zorgverlener. Voorwaarden voor het maken van cliëntafspraken worden geregeld via het beheer.
Beeldbellen: Als er een beeldbel-afspraak is aangemaakt, wordt in de afspraakgegevens een aparte knop getoond waarmee de videobel sessie wordt opgestart.
Met de optionele dossiermodule geeft u de cliënt toegang tot verschillende onderdelen van zijn dossier zoals zorgplannen, brieven, verslagen en andere zorg gerelateerde documenten.
Via de behandelarenmodule krijgt de cliënt een overzicht getoond van alle zorgverlener relaties met naam, functie en profielfoto. Vanuit het behandelaren overzicht stuurt gebruiker ook eenvoudig rechtstreeks een bericht aan de zorgverlener.
Uitbreidingen Dossiermodule
Ondertekenen document: : Met de ondertekenfunctie voegt de cliënt eenvoudig een digitale handtekening toe aan documenten die door de zorgverlener zijn klaargezet.
Via de enquêtemodule vult de cliënt enquêtes in, zoals bijvoorbeeld cliënt-tevredenheidsonderzoeken van de organisatie. Enquêtes kunnen automatisch voor gehele gebruikersgroepen tegelijk worden klaargezet en periodiek terugkeren. Zo kan er ook automatisch een enquête worden aangeboden bij de eerste keer inloggen of wanneer de cliënt uit zorg gaat.
Met de vragenlijstenmodule wordt gekoppeld aan verschillende ROM leveranciers, zoals RoQua, Questmanager of NetQ. Door de real-time koppeling wordt de cliënt gelijk op de hoogte gesteld van beschikbare vragenlijsten. De vragenlijsten vult de cliënt vanuit het portaal in.
Uitbreidingen vragenlijstmodule
Custom vragenlijsten: Naast integraties met ROM-leveranciers is er een CMS-oplossing voor het maken en beheren van custom (ROM)vragenlijsten. Deze kan de organisatie beheren en aanbieden via het portaal.
Via de medicatiemodule heeft de cliënt toegang tot een actueel medicatie overzicht. Bij alle actueel verstrekte medicatie wordt de medicatienaam, eenheid en dosering vermeldt en de voorschrijvende behandelaar.
De module Labuitslagen toont de laatst beschikbare laboratorium uitslagen zoals bekend in het dossier
Beschikbare uitbreidingen
KIJKSluiter: Met de KIJKSLUITER.NL integratie bekijkt de cliënt zijn bijsluiter informatie van de medicijnen die hij of zij gebruikt. Dit wordt aangeboden in de vorm van heldere eenvoudige animaties.
Herhaalrecepten: Met deze uitbreiding vraagt de cliënt een herhaalrecept aan op basis van de bestaande medicatie. De aanvraag wordt per e-mail aangeboden aan het betrokken secretariaat.
De cliënt kan zelf participanten (naasten) uitnodigen. Zij maken vervolgens deel uit van het zorgnetwerk van de cliënt. De cliënt geeft zelf participanten toegang tot de agenda en/of individuele dossierstukken, maar kan ook de toegang weer intrekken. Zo blijft de cliënt in regie.
Beschikbare uitbreidingen
Gezagsdrager: Een gezagsdrager heeft een speciale participanten-rol. Een gezagsdrager krijgt automatisch dezelfde inzage als de cliënt heeft. Afhankelijk van de autorisaties worden onderdelen wel of niet getoond. Lees er meer over in het uitgelichte artikel over de Gezagsdrager module
De postbusmodule geeft cliënten en hun naasten en zorgverleners een middel om binnen de beveiligde omgeving van het portaal elkaar berichten te sturen. Berichten worden opgesteld naar 1 of meerdere personen binnen het zorgnetwerk van de cliënt. Wanneer uw EPD dit ondersteunt kan het portaal via een API tonen dat er ongelezen berichten zijn.
Beschikbare uitbreidingen
Postbus Bijlagen: Met deze uitbreiding voegen zowel client, naaste als de zorgverlener tot 10 documenten (pdf, Word, jpg, png) toe aan een postbus bericht.
Feedback: Met de feedback functie plaatst de cliënt eenvoudig een opmerking bij verschillende dossier elementen binnen het portaal, zoals zorgplannen en verslagen of rapportages.
Met de dagboekmodule maakt een cliënt voor zichzelf allerlei notities en legt zelf metingen vast zoals gewicht en stemming van die dag. Het bijhouden van een slaapdagboek kan ook via de dagboek module. Vastgelegde metingen worden verzameld en weergegeven in een grafiek. Het dagboek van de cliënt is privé, maar de cliënt kan er voor kiezen een bepaalde toevoeging te delen met de zorgverlener of een naaste.
Via de eHealth module volgt de cliënt in een eigen tempo online behandelingen. De cliënt krijgt een notificatie wanneer er een behandeling is klaargezet door de zorgverlener of kiest zelf een behandeling uit de bibliotheek.
Beschikbare opties
eHealth CMS: Met de clientonline eHealth module kan de organisatie zelf een complete bibliotheek van online behandelingen en cursussen naar wens inrichten en aanbieden aan cliënten.
eHealth Integratie: Maakt u liever gebruik van bestaande behandelingen? Ook dat kan! Naast de CMS oplossing bieden we ook portaal integraties aan met verschillende eHealth leveranciers zoals bijvoorbeeld Mirro, MindDistrict en Karify.
ClientOnline met de look en feel van uw organisatie? Dat kan!
ClientOnline helemaal gestyled naar de look en feel van uw organisatie? Ook dat kan! We zorgen ervoor dat uw cliënten zich volledig thuis voelen binnen de vertrouwde huisstijlen van uw organisatie.
Naamgeving van menu's en modules, iconografie, afbeeldingen, layout van de inlogpagina's, kleurstellingen, we zorgen dat het helemaal in lijn is met de online stijl van uw organisatie
We helpen u bij het toepassen van de huisstijlen en borgen een goede toegankelijkheid van het portaal voor al uw cliëntgroepen.
Cliënt
Beheer
Cliënt
In deze video nemen we u in vogelvlucht mee langs de meeste functionaliteiten van ClientOnline. Nieuwsgierig geworden? Vraag dan een live demo aan! Dan laten we u alle mogelijkheden van dit mooie platform zien.
Wilt u ook zien wat ClientOnline voor uw cliënten
en uw organisatie kan betekenen?